Política de Qualitat
La regidoria de Treball de l’Ajuntament de Calafell ha definit la qualitat com a part fonamental de la seva política i de la seva estratègia i ha adoptat els sistemes de gestió basats en la qualitat com a models de referència per la gestió dels serveis que ofereix.
Els referents fonamentals són la normativa vigent aplicable i el sistema de gestió de la basat qualitat en la Norma UNE-EN ISO 9001:2015
Concretament, la regidoria de Treball de l’Ajuntament de Calafell ha adoptat la qualitat com una filosofia d’actuació que s’identifica amb els següents objectius:
- Treballar per assolir la màxima satisfacció en les expectatives laborals de les persones usuàries, millorant les seves condicions, seguint criteris d'eficàcia i eficiència en la gestió de la incorporació i manteniment d'aquestes en el món laboral.
- Formar, a més a més dels continguts propis de l’especialitat dels cursos, en competències i habilitats que permetin als alumnes accedir al mercat laboral amb garanties d’èxit i alhora proporcionar les eines necessàries per tal que puguin generar idees innovadores i creatives per crear algun projecte empresarial per desenvolupar al municipi.
- El treball ben fet i la millora contínua de les nostres activitats, dels serveis que donem i dels processos de treball
- L’aportació de valor als alumnes, al personal de la regidoria de Treball i als grups d’interès, escoltant la seva veu i procurant satisfer les seves expectatives.
- L’alineament dels nostres processos i projectes amb la missió institucional, la seva visió i les seves estratègies, procurant actuar conforme a les conductes que es recullen en la formulació dels valors.
- La gestió dels processos orientada a la millora contínua mitjançant la planificació, el desenvolupament i la revisió.
- La millora dels resultats definint els indicadors i els objectius i avaluant el nivell d’assoliment d’aquests.
- El constant coneixement del requisists dels nostres clients (alumnes, empreses, Afministració) i les nostres parts interessades
- El compliment de les normatives vigents en cada moment
Política de Qualitat
La regidoria de Treball de l’Ajuntament de Calafell ha definit la qualitat com a part fonamental de la seva política i de la seva estratègia i ha adoptat els sistemes de gestió basats en la qualitat com a models de referència per la gestió dels serveis que ofereix.
Els referents fonamentals són la normativa vigent aplicable i el sistema de gestió de la basat qualitat en la Norma UNE-EN ISO 9001:2015
Concretament, la regidoria de Treball de l’Ajuntament de Calafell ha adoptat la qualitat com una filosofia d’actuació que s’identifica amb els següents objectius:
- Treballar per assolir la màxima satisfacció en les expectatives laborals de les persones usuàries, millorant les seves condicions, seguint criteris d'eficàcia i eficiència en la gestió de la incorporació i manteniment d'aquestes en el món laboral.
- Formar, a més a més dels continguts propis de l’especialitat dels cursos, en competències i habilitats que permetin als alumnes accedir al mercat laboral amb garanties d’èxit i alhora proporcionar les eines necessàries per tal que puguin generar idees innovadores i creatives per crear algun projecte empresarial per desenvolupar al municipi.
- El treball ben fet i la millora contínua de les nostres activitats, dels serveis que donem i dels processos de treball
- L’aportació de valor als alumnes, al personal de la regidoria de Treball i als grups d’interès, escoltant la seva veu i procurant satisfer les seves expectatives.
- L’alineament dels nostres processos i projectes amb la missió institucional, la seva visió i les seves estratègies, procurant actuar conforme a les conductes que es recullen en la formulació dels valors.
- La gestió dels processos orientada a la millora contínua mitjançant la planificació, el desenvolupament i la revisió.
- La millora dels resultats definint els indicadors i els objectius i avaluant el nivell d’assoliment d’aquests.
- El constant coneixement del requisists dels nostres clients (alumnes, empreses, Afministració) i les nostres parts interessades
- El compliment de les normatives vigents en cada moment
Aquests objectius es despleguen a través dels següents eixos :
- Mesura i anàlisi periòdic de la satisfacció de clients.
- Revisió del sistema de qualitat i actualització periòdica de processos.
- Auditories internes i externes del sistema de qualitat.
- Així mateix, es desplega en els plans anuals a través de la formulació i el compliment dels objectius. Els objectius del centre seran quantificables i mesurables a través d’indicadors i tots ells constitueixen l’objectiu de qualitat, el nivell de compliment dels quals serà avaluat periòdicament.
El compromís de la qualitat afecta a tota l’organització. Totes les persones del la regidoria de Treball de l’Ajuntament de Calafell accepten aquest compromís i la seva responsabilitat en el compliment dels requisits establerts en el sistema de gestió de la qualitat, així com de participar activament en la millora de la qualitat i la gestió i l’assoliment dels objectius institucionals.
La regidoria de Treball de l’Ajuntament de Calafell facilitarà tots els mitjans i la formació necessària pel desenvolupament amb èxit de les activitats.